CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, July 18, 2010

........jEjakA piLihAn.........




salam n good morning ...:)






ak sdh sgt smlm....air mate kuar mcm tiada hentinya......ak nk satu khdpn yang sederhana saje tapi knp susah sgt ak nk kecapinye.......mungkin kate org alau kite dah bnyak wt dose jd rezeki kite d tarik mungkin kot.....hurmmmmm.........ak sedar ak xlayak u dia.....ak sedar ak serba kekurangan tapi ak seorg hambe ALLAH y lemah dan ak perlukan seseorg u ak berpaut dan meluahkan segala macam rase.......kerana mmg ftrah perempuan perlu ada seorang lelaki d dalam hpdnya spy lbh bersemangat dan berjaya.......sape y kate ak salah mmg diaorg hipokrit!!!.....knp ak x mampu mnarik minat dia...hummmm mngkin kah dia bukan yang terbaik u aku?tapi knp hati aku sering terdetik mgatakan bahawa dia lah orangnye y akan jd suami n papa kpd anak2 ak.....mngkin itu hnya lah hayalan aku semate2 tiada berkait dengan y hidup @ mati hahahaahahahah :)........................................tapi ak dah bt keputusan muktamad dah dan ak ase ini la y terbaikkk.....kerna sejak ak masuk sem 1 tahun 2 nie ak asyik pk kn dia je.....jadi ak nk mulekan hdp br n nk cr bakal suami ak y baru heheeheh (malu) sp y ase2 ske kt ak just bgtaw je la jgn wt NORAIN SHINJU tertanya-tanya hahahahahahahaahahahaah..................................ak nk lepaskn dia bia dia cr puan y lbh sempurna dr ak...biarla syg n kasih ak pd dia berkubur tenang dalam hati kecilku ini......pas ni alau ad lelaki y ckp dia syg aku aku akn cbe jadi y terbaik...n ak akan bgtaw pd dia y "AKU BERSUMPAH KAU BKN Y PERTAMA TAPI AK JANJI KAU LA YANG TERAKHIR" :)
InI Lah cinta versi adik amad....:)




0 comments: