CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 26, 2010

perJalaNaN HiduPKu MaSih PanJAng....

Salam kawan2 huhuhu....hurmm....jauhnya perjalanan ak 2 kan tgk la gambar aku 2 hahahah jauhnya nak sampai ZA`BA hhahahah....arini lawak gle dalam kuliah td....ak mgantok a 2 sebab jd cm ni.....dalam kelas fonologi td la....En.Shahidi huhuhu......cm ni en.shahidi tnya aku tau ak dah gelabah tau....hahahah sebenarnya ak tgh mami wak2 2...dia tgh cakap sal perkataan "campur" pengguguran `R` tp ak g cakap shampoo hahahahahahah semua dak ketawe huhu ap la aku ni terok nor perangai wat malu mak bapak je.....itula aku....shinju....


ermmmm....2 cterr yang agak lawak la sekarang ak nak g pada crte sedih plak......sedih sgt....waktu lab td la....ak dapat markah rendah je....x silap aku 4 kot.....ak dh justify tau tp dia yng g ubah bnda 2 so automatik a bnda 2 berubah kurang asam tol!!!!ak mmg geram gle!mmmmagaknya ak la yang dapat markah paling rendah ummm xsuke2!......malu la......ermmm ap2 pon ak akan tetap menerime kenyataan itu.....aku d ajar agar mnsyukuri nikmat yang dberi o ALLAH SWT...x kisah la ckit atau bnyk yang pnting kte dah cbe sedaye upaye kite.....shinju`s said.........so sad (T_T) arrrgggghhhhhh!!!!

arini jugak ak dapat merase kan seseorg yang telah lame ak kenali berubah...nk kate mendadak 2 xla tp agak kterlaluan la.....mgkin dia telah dapat `gu` nya disini ermmm nth la.....walau ap pon dia wat ak tetap sokong dia selagi aku termampu.....alau batasan ak sebagai manusia telah habis ak terpaksa meluahkannya....tp ak harap jgn coz ak xnak mengeruh kan lagi keadaan hahahahahahha.........dah la cte sal sedih2 ni x syok la kan ....ak suke kawan2 ak semua...walau macam mane diaorg pon diaorg tetap kawan ak...sekali ak dah kawan ak nk pelihare hubungan 2 sampai bile2....aminnnnn.......ak selame ni berpegan pada suatu prinsip kalo ak x suke atau bnci kawan aku 2 mesti kawan aku pon berperasaan cm aku jugak terhadap diri aku...so pengajarannya disini terime la kawan kite 2 seadanya dia....itula aku.....shinju :)


eh2 ben call la suh trun cafe coz keganasan GM telah melanda za`ba arrrrgghhhhhh!!!nak g tgk lu da salam satu malaysia hahahahahahahahahahha...itula aku...shinju....


0 comments: