CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 23, 2010

sifat jahat adalah sesuatu yang hine.....



hurmmmm....sikap jahat ni mmg sntiase ad pada ak...xkisah la dr segi ap jaht yang aku lakukan.......xeloknya perangai aku ni....tp kadang2 ak sedar ap yang ak patut buat tp kadang2 ak pakat biar je bnda 2 berlalu......musuh ak sekarang ialah Ego....ego pada kawan2,ego pada dri sndri yela asyik nk balik umah je.......bosan la....harap2 ak ubah perangai jahat aku ni kan...aminnn


mmmmm mggu ni ak dah a x blh balik.....pas 2 jaksa kecoh sal GM la ASPIRASI LA....bosan la.....yang nk dtg bg ceramah pon ad...so ak ngan eja dak bilik ak ambil langkah yang drastik dgn membawa selipar kami yang cantik masuk dalam bilik agar tidak d ketahiu yang kami ad d dalam bilik kami wah3 rase lawak plak ayat ak ni ahahahahahha.........itu la aku shinju....

arrrrhhhh!!!!bosan bosan.....ak tgk mcm xde org je nak wat assgment mmmmmt mule la krje bertangguh eee bg sesiapew otak dia yang terer leh la wat krje last minute tp ak ni nk kejar assgmnt la nk kejar study lagi aduh mak aiii takutnya....24 unit yang ak ambik u sem ni amat menekan aku....ak yakin ak dapat lakukan aminnnn



0 comments: