CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 19, 2010

sahabat berbagai ragam....

































arini ad seorang kawan yang bertanyakan adakah ak takut alau ak kehilangan kawan....seriusly jawapan ak mmg ak x pernah bersedia untuk kehilangan seorang kawan....tapi alau takdir yang menentukan segalanya..ap yang patut ak bt adlah terima dgn seredha-redhanya....ak berfikir bukan untuk aku seorang...ak sayang semua yang jadi kawan ak n yang pernah bergelar kawan aku....itulah aku....shinju....

aku anggapkan blog ini adalh sebahagian daripada hidup ak....ak bercerita pada dia...walaupon ak tau dia tidak mmpu u mengeluarkan sebarang reaksi hahahah.....teman manis teman pahit teman duka ak semua d sini....t sambung lg jap2 hahahha itulah aku...shinju

Aminah name dberi,kwan ak hopefully smp ble2....dia ni ak geram 1 je...tp bnda baik tau....ak jealous gak la coz tiap kali exam result dia msti gmpak....tp dia kate dia x bace pon....hahah ala ak dh biase sndir2 dia harap dia x marah la....sem 1 ari2 ak ngan dia gdh besar tau,ak sedih gle baban pny...yela dia je kat cni yang ak blh cyerr yela aku kan br first year kat ukm ni jarang ad kawan y blh dapat same u n same course lg huhuhu ak bersyukur .....maafkan salah dan silap aku k nor aminah...itula aku...shinju

"m" kawan aku sampai ble2 insyaallah...ble ak masuk ukm,kawan ak bertambah n macam2 perangai ad hahaha...tp ni mgkin mgajar ak jadi lbh dewase mayb hu3....mule2 ak knl ofcoz dgn dak bilik aku nme dia sti khadijah bt nordin,dia anak ckgu tau fuyyoooo hahahaha,best la kwn ngn dia coz dia blh bwak bncng....tp sem 1 kteorg dah start gdh....ala tp mgkin salah ak kot yela selame ni mane ad org lain y rapat dgn m kcuali ak hahahah bodohnya aku,maafkan ak k.....hal macam 2 pon nk ambik ati....tp yang syok nya malam 2 kteorg peluk2 hahaha nk gelak pon ad tau tp hu3.......maap tau eja....t la aku crite lg sal dak ni hu3...itulah aku...shinju..

budak kedua yang ak jmpa ialah siakkkkk hahhah lawak tau kes siakk ni,dia first dtg bilk ak coz dia kate member bilik dia x dtg lg...huhu dia duk je kat katil eja 2....ak diam je wktu dia dtg,mmmm mmg la mula2 kan,cian kat dia hahahah siakkkk......tp skang ble dah knl hmh xde maknenya nk malu2.....seronok la dapat knl dak johor seko ni....hahahahah eh3 dak muorrrr...puas dah ak cr gmbo dak ni,tp x jmpe2 mmm xpayah lamaafkan ak alau ak ad wat salah ngan ko k....ak pon xsedar lidah ak berkate2.....itula aku......shinju

budak yang ke3 ialah nursaleeda sazali....mmm dak ni ln macam ckit perangai dia,nk tau knp???dia ni orgnye hepy go lucky sgt,kdg2 esau gak dgn perangai dia ni,pernah ak ase xselese ble perangai manje dia 2 dtg...tp dia sebenarnya baik,suka tlg org...2 ak respect la....tp saly alau ko terbace blog ak ni,ak nk pesan n nk suh ko ubah ckit je daripada perangai ko sekarang k,x salah kan kawan tegur kawan??same2 perbaiki dri kita kan......teruskan dgn sikap ko y suka tolong org 2 k.....ak doakan ko bahagie je....hahahah....kawan ak ni asal dia dr kedah tau...tp silapnya bkn piooo org sane mmmm xbest la,alau x ak blh dgr dia cakap kedah kan hu3,sory tau alau ad wat salah ngan ko.......tp ak xblh lp y ko gdh ngn ben n wati,ko ngis 2 tibe2 je ak terkejut gle.....kirenya ko ni masih ad ati n perasaan hu2 bgusla 2....harap2 kite semua diberkati o ALLAH SWT k....aminnn..itulah aku.....shinju

last but not list,ak jmpe ben ten atau namenya y cukup comersial hahahaah BENAZIR TANJUNG huuuhu.....ak x penah ad kawan y namenya cukup unik mcm ni hahahahah......ben ni baik tp kdg2 x baik...ala biase la kite kan manusia.....ben maaf tau alau ak ad myakitkan ati ko y suci 2 hahahaah ben jgn kecil ati tau,besar2 kan je hahahahah,dgn ben ni ak ad terase ati gak la coz ak suke kawan ngan dia tp tibe2 waktu gdh ari2 dia kate 'AK DAH X PERCAYE SAPE2 LG' ak sedey gle wk2 2,menitis gak la air mate ak ni benten buat hu3....tp xpela,2 semua kenangan @ pengalaman yang buat ak jd lbh matang dan lbh dewase......cayo'3 itulah aku...shinju


penat la jari2 ak ni menaip.....dah la k....hu3 kepada kawan2 ak y mgenali ak thanks coz sudi jd teman ak....syg korang...:)










1 comments:

NoBodY Kn0w...shinju.. said...

BENTEN MANE KAU HAHAHAHAH......