CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 19, 2010

terase diri ini kerdil....xlayak u sesiapew pon..sedey....



arini,20/01/2010....jam sekarang menunjukkan kul 1.50 min ptg......jap g kul 2.30 dah nk siap2 g kelas...bowinknyerr ari2 bnda yang same....mmmm macam mkn nasi plak...rutin la katekan...sem ni bt ak lbh matang,dari semua aspek termasuklah kewangan,mkanan,pakaian dn mcm2 lg la....semua kene d sempitkan....faham kan ap mksud aku ni hahahaha...ingat mase dpan la...alau dapat jpa kan best,senang lenang je,kerajaan bg pelajar bonus hangus cm 2 je,alau mereke2 kat luar sane yang dapat jpa tp tetap sokong pmbangkang xtau la halal ke x duit yang diaorg gne 2.....hahahahha...ap2 je la.....ad sesiapew nak marah ke???lantak la aku pny mlt hu3......


mgantok la wey....nk do kelas ad ptg ni,mmmm sabo jela,semalam aku cbe u mjauhkan dri drp seseorg....heheehh ak telah berjaya tau...

jam sekarang menunjukkan kul 9.46 min malam....ak tgl sorang la....eja g kokay,wati do,ben g meetting,saly plak g bilik menah....mmm xpe2 sabo2...ak sgt rndu kat dia sekarang...ase nk mengis je,tp ap blh bt semua ni semua salah aku...aku yang bodoh,so dah terperangkap sorang2....syamin..best x name 2???no mood la nk taip malam ni...nth np nth....k la nk dgr lagu la ilang 10sion....da camat malam....zzzZZ






0 comments: